Solat för första gången iår

Bakom vårt garage är det ofta i lä, och när solen idag var framme passade jag på att sola lite där. Det kändes till och med att solen brände mot huden, en känsla jag verkligen saknat. (Längtar ännu mera nu tills resan när jag förhoppningsvis får känna den känslan varje dag)

Jobbade natt inatt, så har inte gkort så myclet idag. Jag har sytt om ett par dr denim till shorts, för de hade spruckit vid låret. Och umgåtts lite med familjen. 
Nu medans jag väntar på att Rasmus skall sluta tittar jag på Modern Family och skall kanske fara och umgås med några vänner.

Dessa shorts blev lite för smala kring mina lår, så tror att jag får skänka dem till någon av mina vänner med lite mindre lår än mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0