En annorlunda​ venetziansk

Hade egentligen planerat fara till villan på lördagen och fira venetziansk där med min familj. Men det blåste så hårt att dom inte slapp och hämta oss, så vi for till Vasa istället. Vi bara ställde lite i lägenheten, myste och såg raketer som smällde över havet. Det blev en annorlunda men riktigt bra villa-avslutning. 

På söndagen var vi och storhandlade, så nu har vi fått fyllt köksskåpen lite. Vi for också till lite andra butiker, för det är ännu en del som är oklart i lägenheten. Vi hann också ut och cykla litr här i Vasa. På kvällen färgade jag mitt hår, för solen hade verkligen satt sina spår i håret. Så nu är det brunt igen.
Idag började Rasmus skolan tidigare än mig, men jag steg upp med honom och åt frukost och tittade på lite serier. Sen for jag och hämta ut ett paket och nu skall jag äta en lätt lunch innan jag far till skolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0