En till snabbvisit till Vasa

Imorse sov jag 3h efter nattskiftet, ställde mig hastigt och for sen till neste för att möta Rasmus. För att vi idag igen skulle ett varv till Vasa, denhär gången för att ta med soffan, tvättmaskinen och tvbordet och för att Rasmus syster ville se lägenheten vi skall bo i. Halva soffan rymdes i hissen, men den andra delen hamnade vi bära upp för alla trappor till femte våningen (det är en divan soffa som går att byta sida på divanen, därför den var i 2 delar). När soffan var på sin plats började det verkligen se mer ut som ett hem, den passade in perfekt.

Efter att vi varit i lägenheten en stund, druckit lkte kaffe och skrattat åt vissa av de roliga lösningar som finns i vår lite gammalmodiga lägenhet så for vi till svenska klubben på lunch. Direkt efter lunchen for jag och Rasmus hem igen, så att jag skulle slippa och sova. Jag somnade riktigt bra, och trots att jag inte sov så många timmar idag har jag orkat riktigt bra inatt. Det börjar ju närma sig slutet mot mitt sommarvikariat här på esselunden, så inatt har jag och Astrid lyxat till det med något extra gott att äta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0