Möbelrenovering, lunchdejt och promenad

I söndags började jag och Rasmus dagen med att fara och cykla en bit, vi for också in via jysk för att se om de har något som vi behöver. Vi såg flera saker vi skall köpa, men far nån annan gång när vi har bil och köper dem. Sen for jag ett varv på loppis, hittade ett par skor, en beige trenchcoat och ett sällskapsspel. Efter det började jag sandpappra det bord och de stolar vi skall ha, så att vi kan börja måla dem snart. På kvällen hämtade vi soffan så att vi kan ta med den till Vasa nästa gång vi skall dit. 

Igår morse hade vi bara en lugn morgon. När det blev lunch tid mötte jag upp några kompisar vid Golden Lotus. Vi åt och pratade och avslutade sen med att ta en glass på gågatan, så mysigt. Efter det for jag ut och gå med Ella, har inte träffat henne på allt för länge så vi hade en del att catcha upp. Sen for jag hem för att sova då att jag skulle orka jobba natt. Och natten har gått väldigt bra, men det skall nog bli riktigt skönt att få fara hem och sova om en timme.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0