Shopping, träning, jobb och bakning

Det är vad mina senaste dagar bestått av. I tisdags skickade de från jobbet och frågade om jag kunde ta ett nattskift, och jag tycker så mycket om nattskift så det hade jag inget emot att ta. På dagen före gjorde jag inte så mycket, plockade lite bär, tittade på serie och lite sånt.

Igår efter nattskiftet vaknade jag en 11-tiden. Ville göra något annat än att bara se på gossip girl hela eftermiddagen så jag bakade bullar. När bullarna var klara for jag på gym med Ella, vi tog ett armpass. Efter det for vi till Rasmus och gjorde mat och sen for vi på spotlight. Vi hjälpte Oscar att köpa lite nya kläder och jag hittade en kofta.
Idag har vi köpt lite mer till lägenheten, gymmat och när Rasmus började jobba for jag till Esse. Ikväll har jag sytt ett till överdrag till en madrass, den här gången är det en madrass som skall vara på en bänk på balkongen. För en stund sen kom Rasmus hit och nu skall vi se på New Girl tills vi blir trötta och somnar.

Inser nu att alla mina bilder har ätbara motiv, men att äta är ju så gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0