Sista arbetsdagen

Igår böejade jag dagen med att plocka lite mera hallon att frysa in, der känns ju lite jobbigt nu men i vinter kommer det definitivt att kännas som att det var värt det när vi får äta alla bär vi frusit ner. Sen packade jag lite till och satte ner allt jag packat i bilen, för på fredag blir det en natt i Vasa igen. 

På eftermiddagen for jag till mitt sista skift för i sommar. Så nu är jag ledig tills skolan börjar. Även om jag tycker att jag har haft det bästa jobbet som finns i sommar, så skall der bli rikti skönt att bara få vara ledig nu över en vecka, och inte ha några tider att passa. Har inga planer, men nog tror jag att jag skall få dagarna att gå ändå.

En såhär glad tjej lämnade jobbet igår kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0