Städat lägenheten

Idag for jag, mamma och mina 3 små syskon till Vasa för att få nycklarna till lägenheten. Sen stannade vi där och städade hela lägenheten, vill att alla ytor ska vara rena när vi väl börjar flytta in. När lägenheten var färdig städad for vi till en strand i närheten för att simma, fast jag var för feg så jag bara tittade på. Efter simturen var vi alla väldigt hungriga och letade efter något att äta. Efter att vi ätit kebab/pizza så gick vi i några affärer innan vi for hemåt. 

Nu när vi varit hemma en stund har jag inte orkat göra något alls. Är helt slut, så för mig blir det en kväll i sängen med gossip girl som sällskap.

Kom ihåg att ta bild på maten först när den var uppäten, men god var den iaf



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0