Villavslutning

Har varit med Oscar nästan hela veckan. Men var och tränade med Erica på onsdag och sen var vi på stan och tittade på kläder med Oscar. Har inte gjort så mycket speciellt in i veckan förutom att gå i skola. 

  Första helgen på länge som jag varit ledig och varit hemma. På fredagskvällen var vi hos Oscars och hans mormor och morfar var dit på middag. Efter det tog vi det lugnt och tittade på skam.
  På lördag eftermiddag åkte vi iväg till vår sommarstuga. Vi åt rökad lax och annat gott. Vi badade bastu och var i badtunnan. Senare tittade vi på då dom andra sköt raketer. 
   Hela söndagen var som ett utdraget hejdå. Oscar packade ihop de sista kläderna och sakerna han skulle ha med sig till Åbo. Till ungefär klockan fem förde jag honom till tågstationen. Då jag kom hem tittade jag, mamma och min syster igenom babykläder, eftersom min syster är gravid. Sen skrev jag en uppsats på finska och en på engelska.

Då vi va på spotlight och ville ha gratis sallad
Mormor gjorde fattiga riddare igår, har inte tagit typ nå bilder på de senaste veckorna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0