I did it again

Jaa nu har jag igen varit lite lat av mig och glömt bloggen typ helt, även fast jag har haft mycket att skriva om. 

    Först och främst så spenderade jag lillajul i Åbo med Oscar och vänner. De började med att vi va ute på torsdag eftersom det var glöggrundan då.
    På fredag gjorde vi inget speciellt. Men på lördag had vi lillajulsmiddag med Oscars rumskamrater. Och senare var vi och hälsade på hos Moa och Mathias, där drack vi glögg och spelade kort.
     Söndag åkte vi en sväng till ikea. Var ännu där på måndag. Då var vi faktiskt ut och springa.

Tog typ inga bilder

Oscar kom sen hem redan på tisdag kväll. På onsdag var vi ute och pimplade. 

    Torsdagen började med att jag hade skola och sen efter det åkte jag och Oscar och lärde oss bugga med min faster Gun. Eftersom vi skulle på bal på fredag. Det var roligt på balen. 
     På lördag förde jag Oscar och hans kompis till sexsjö för de skulle gå halv utterleden. Så länge de vandrade åkte jag till Ericas. 
     På söndag gjorde vi inget speciellt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0