Riktiga lediga dagar

De senaste dagarna har varit riktigt sköna, har varit ledig på riktigt. För det mesta när jag är ledig jobbar jag, eller har något annat att göra, men de här dagarna har jag bara varit hemma i esse.

I söndags vaknade jag en 12-tiden efter nattskiftet. Det enda jag gjorde under den dagen var att läsa på tent, baka knäck som brändes och på kvällen​ kom Rasmus hit.
I går hade vi en lika lugn dag, vi bakade lite julgodis (som denhär gången inte brändes) som skall ta med till Rasses på jul. För iår skall alla ta med något till julbordet ist för att ge julklappar. Sen läste vi på tent, spelade Xbox och tittade på film.
Idag skall vi och se på när Saras band spelar i skolan. Sen skall vi till Jakobstad, troligtvis fara på gym, sen prata en stund med Rasmus föräldrar innnan vi far tillbaka till Vasa.

Det är så roligt för det märks lite varje dag att Lillen blir vanare med oss

Vi kommer bara vara i Vasa tills torsdag så Lillbabs kommer få vara i Esse så länge. Sara är överlycklig över att få ta hand om henne i några dagar nu. Men jag kommer nog sakna henne mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0