Snabbvisit till Vasa, julfotografering

På tisdag kväll for vi mot Vasa en sista gång innan jullovet (vi for även "via" Lapu för att köp lite bildelar). De två dagarna i Vasa flög förbi, köpte de sista julklapparna, gymmade, läste på tent, paketerade in alla paket och sen mittiallt drog vi ur alla sladdar i lägenheten och for hemåt igen.

På kvällen umgicks jag mest med Lillen, han börja sakna henne wn hel del under de 2 kvällar jag var borta. 
Idag har jag jobbat morgonskift, resten av dagen har jag inte gjort något alls. Så skönt att bara kunna ligga i soffan utan några måsten. 
Har även försökt ta lite julbilder med Babben, men hon har tyckt att det har varit mycket roligare att leka med alla julpynt än att att stå stilla i nån sekund så att jag skulle kuna ta en bild med bra fokus. Men men, vissa bilder blev ändå lite okej.

Suddig bild, men va gör de



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0