Sjuk

På Fredag hade vi praktik så jag och en annan från skolan var på samma ålderdoms hem. Den här första fredagen fick vi vara som de lilla exktra till de som bodde där. Vi läste tidningen åt några och efter maten gick vi gå ut med två kvinnor. På kvällen kom Linn hit och vi hade roligt och pratade om en massa saker. 
  Igår steg jag upp lite före sju och hoppade i duschen, för skulle med och titta på min brors ishockey match i Jääli. Matchen gick sådär... På vägen hem fick jag sminka en av killarna, ganska svårt att sminka någon i en buss som rör sig. När jag kom hem hade jag ont i halsen och det har suttit i hela natten och har det ännu har också haft stegring, så tror de inte blir nå skola för mig imårgon. 
 
Sminkade mig själv också i bussen. 
  
Har spenderat största delen av dagen i sängen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0