-

Igår var jag ute hela dagen, det var så varmt väder. Men jag gjorde nog inget vettigt på hela dagen, solade mest bara. På kvällen försökte jag även sova utomhus, för jag skulle till nattskiftet. Nattskiftet gick bra, förutom där runt 5, då var jag riktigt trött.

Idag jar vi varit och tittat på ett nytt hus som mamma och pappa köpt. De som säljer huset skall bo kvar i sommar, men de bjöd oss på kaffe så att vi alla skall få se huset ordentligt. Ett väldigt speciellt hus är det, och det skall bli så roligt att få se hur de renoverar det.
När jag kom hem sov jag bara tills jag skulle på nattskift. Nu sitter jag bara här och har virkat, tittat på lite olika möbler och pratat med min arbetskompis. Vi har verkligen tur som får vara 2 på nätterna, annars skulle det nog vara jobbigt.

Påväg hem stannade vi vid jeppo och åt glass.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0