Dagarna är varandra lik

Denhär veckan har alla dagar varit ganska lika. Jobb, träning och umgåtts lite med Rasmus och Ella. Igår var jag och städade bort mitt loppisbord, är nog nöjd med vinsten jag fick så det känns bra. 

Just nu sitter jag och Rasmus i bilen påväg till Haparanda. Vi skall köpa lite möbler, köksredskap​ och annat vi kommer behöva. Det kommer bli en riktigt rolig dag, vi båda gillar att köra bil tillsammans och iallafall en av oss gillar att gå på IKEA och överlag shoppa inredning.
Har även fått veta att jag slapp in till hälsovårdare. Så det känns också super bra, eftersom att hälsovårdare var litt första hands val.  En annan bra sak är att jag bara har 2 1/2 vecka kvar på jobb, sen har jag 2 lediga veckor innan skolan börjar. Just nu känns det mesta i livet riktigt bra, så får hoppas att det fortsätter på samma spår.

Fick ett paket på posten av rasmus, det var en rolig överraskning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0