Lägenhetsvisning och lite shopping

I måndags kom jag på morgon hem frpn nattskift, sov lite på en timne och sen kom Rasmus och hämtafe mig. Vi skulle på lägenhetsvisning. Det var en lägenhet vi båda tyckte mycket om från vad man sett på nätet, så vi var rädd att om vi inte for på en visning så fort som möjligt så skulle någon annan få den. Och eftersom Rasmus skulle till Norge på onsdag var måndag enda dagen som passade för oss båda. Vi var nog nöjda med lägenheten, förutom wc:n som var lite ful och att vi måste skriva på ett årskontrakt. Men det är nog så på de flesta lägenheter, så det är nog inget större problem. Vi fick lägenheten om vi ville, för vi var de första som skickat på den, så nästa fredag skall vi skriva kontrakt och i Augusti får vi börja flytta in. Ååh så jag längtar till att få inreda allt och att sen få bo med Rasmus, tänk att få vakna upp bredvid honom varenda dag, jag blir lycklig av bara tanken.

Efter att vi tittat på lägenheten så gick vi i några affärer. Sen sökte vi oss hemåt och jag for genast och sova för att orka med ännu ett till nattskift. Jag hann sova 3 timmar på kvällen så var nog väldigr orolig hur natten skulle gå. Men jag blev inte alls trött på hela natten, fast det var nog skönt att få fara och sova när jag kom hem. 
På tisdagen när jag sen vaknade umgicks jag en stund med Colin och Sara innan jag for till stan. På kvällen var jag och Rasmus på gym och sen myste vi bara. 
På onsdag morgon hann vi umgås en stund innan de kom och hämtade Rasmus för att starta sin resa mot Norge. När han åkt for jag till fpa för att fråga något om bostadbidraget som vi inte förstod, det var verkligen bra kundservice där. Blev  nog positivt överraskad. Sen på eftermiddagen umgicks jag med Ella och på kvällen tog jag en riktigr lugn kväll med godis och en bra serie.

Gullig som Rasmus är gav han mig några euro och sa att det enda jag får köpa för de här pengarna är makuuni-godis. Han vet nog vad jag behöver när jag saknar honom.
De saker jag köpt denhär veckan, vissa saker från butiker och andra från loppis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0