Samma gamla vanliga

Det är när jag bloggar som jag inser hur enformigt liv jag har. Jag jobbar, tränar är med Rasmus, är med familjen och träffar någon kompis ibland. Så har också dagen idag sett ut, förutom att jag inte träffat Rasmus. Vi skiftar om varandra hela helgen, jag har mornar och han kvällar, men det känns inte så jobbigt när jag vet att jag snart kommer få vakna upp bredvid honom varje dag. 

Så idag har jag alltså jobbat. När jag kom från jobbet satt familjen utomhus och drack kaffe och åt bullar och annat som lämnat över från Saras kompiskalas, jag satte mig med dem och pratade en stund. Sen for dom alla till villan och jag lämnade ensam hemma. Jag var så trött så jag sov en timme, lch det behövdes verkligen. Sen tog jag på mig träningskläderna och släpade mig ut för att köra ett hårt benpass. Var verkligen omotiverad när jag började, men när jag väl kom igång var det roligt. När jag var klar fixade jag lite gott snacks åt mig och satte mig för att se på tv och bara äta.
Och nu skall jag fara och sova för att orka hela dagen imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0