Härliga sommardagar

De två senaste dagarna har varit så underbara! Var ledig igår, så då var Ella hör och vi solade, drack milkshake och njöt av vädret så mycket vi bara kunde. På kvällen kom Rasmus hit och vi tittade på nån serie tills vi somnade.

Idag har vi lekt lite utomhus med Sara och Colin. Jag tränade också ett benpass utomhus, det var så mycket tyngre ute i solen men också så härligt. Vi vågade oss även och simma en liten stund. Ikväll har jag jobbat, kändes riktigt skönt att vara tillbakas efter några dagars ledighet.
Nu skall jag börja sova så att jag orkar upp till jobbet imorgon morgon.

Vi har relativt just fått soffan på verandan (som nog varit med på flera bilder) och den används nog flitigt. Det är så perfekt att äta lunch på den, eller bara ligga och ta det lugnt.
Jag och Sara har även sytt vidare på våra projekt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0