Måndag, tisdag & onsdag

I måndags hade jag och Ella en riktigt mysig dag på stan. Vi gick runt i några affärer (okej nästan alla som finns i stan men de är inte så många), gick på loppis, åt lunch och sen också glass.

På måndags kvällen gjorde jag inte så mycket. Men jag somnade före 21 vilket gjorde att jag lyckades sova över 9h fast jag började 7 på tisdagen. Att sova är så skönt haha.

På tisdagen efter jobbet gjorde jag inget speciellt, Rasmus kom hit men vi tittade bara på lite serier.

Imorse jobbade jag, har 4 mornar på raken nu och känns skönt att få in lite rutiner. Ikväll for jag till Angelicas, därifrån gick vi till en backe var vi sprang intervaller. Även om vi inte tränade så länge så höjdes verkligen pulsen rejält. 

Resten av kvällen har jag bara tittat på nån serie, och nu skall jag snart lägga mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0