Den senaste tiden

Det är nästan så att jag skulle få skriva den senaste månaden. Känns som om jag inte riktigt haft tid eller något att skriva om. Men ska försöka vara lite mer aktiv från och med nu. Men det jag har gjort är att tittat på min brors sista hockey matcher, tränat, varit med Erica och familjen. Den senaste veckan så har jag haft några körlektioner, gjort klart en lång inlämnings uppgift i historia och haft ett bokprat var också till frisören i tisdags och blev väldigt nöjd. Under helgen så var mina faddrar till vårt och vi firade min födelsedag i förskott. Idag har jag inte gjort så mycket och imårgon så ska jag med bilskolan till halkbanan. 
 
 
Dom hade billigt ben and jerry's så testade en ny smak, den var god :)
 Mamma flätade mitt hår så jag skulle få lockigt hår. 
Dagens mat. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0