20.5

Har haft en ganska dålig dag idag, har känt mig lite nere och väntat hela dagen till kvällen så jag kan fara och sova. Men har ändå försökt göra det bästa av dagen, och hålla mig sysselsatt. Så  jag har bakat till studentfesten, läst till inträdesprovet, varit på en springtur (som gick uruselt) och tittat på hockey. När det blir periodpaus skall jag göra en sallad att ta med till lunch imorgon. Skall bli extra roligt att fara tillbaka till jobbet efter att inte ha varit där på 10dagar. Det skall också bli skönt att få tillbaka någon sorts rutin i min vardag, men eftersom jag skiftar känns det nog som att jag inte riktigt får en jämn rutin någon gång. Men det gör nog inget för mig, skönt med lite variation också.

Det var så fint så jag for ut och läste en stund.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0