En produktiv dag

Fredagen var verkligen en dag så jag fock mycket gjort. Började dagen med att städa mitt rum. Vädrade allt som kan vädras, skurade golvet, bytte lakan och flyttade sängen så att solen inte lyser en i ögonen på morgonen. Sen bakade jag kanelbullar som jag frös in. Jag testade också baka smörgåstårtor så att vi vet att det är ett gott recept. Vi var också och handlade det vi kunde så att jag kan baka något imorgon om jag orkar.

På kvällen for jag till Ellas villa. Först var hon och jag där ensamma en stund, vi grillade och pratade om allt möjligt. Sen kom också Rasmus och Oskar dit. Vi bastade, badade tunna, spelade lite kortspel och pratade. Det var en riktigt trevlig kväll! 
På lördag åt vi frukost och lunch vid Ellas villa. Men alla var ganska slöa så vi gjorde inget annat, satt bara inne. På eftermiddagen for jag och Rasmus till mitt, vi tittade på serier och masserade varandra. När det närmade sig kväll for jag och sova och Rasmus for och hem, för inatt jobbar jag natt. 

Jag var lite rädd att det skulle bli en tung natt inatt, eftersom att jag inte som så mycket förra natten. Men hittils går det riktigt bra och klockan är redan nästan halv 5. Nu skall jag fortsätta läsa på inträdesprov.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0