Jobb, myskväll och tjejdejt

Onsdagsmorgonen började på bästa sätt, vi gjorde en god frukost och satte oss framför tv:n. Sen cyklade vi till butiken och efter det gjorde vi mat. Sen skulle jag jobba, det var baddag så hade skifte från 13-18.30. Efter det for jag på intensiv träning, det var lika roligt som alltid, men tyvärr var det sista gången nu i vår. På kvällen hade jag och Rasmus en riktig myskväll, med glass och en bra serie.

Idag började jag dagen med att färga håret, så nu är jag inte blond i roten längre. Sen for jag på stan en stund, hittade lite underkläder och lösnaglar åt mig och också ett par byxor och en plånbok åt Rasmus. Hans börs har gått sönder så att den är tejpad, därför tyckte jag att han behövede få en ny. På eftermiddagen var jag med Elo och Angelica. Vi prövade på Pub Niska, en ny restaurang i stan, vi blev inte allt för imponerade. Maten var god men det var ingen wow-faktor på den. Sen satt vi en stund vid Angelicas och pratade och gosade med hennes nya katt tills kloxkan blev så mycket att Elo skulle på jobb. 

Nu ikväll har jag power nappat en timme för jag var så trött när jag kom hem och skall bara ta det lugnt resten av kvällen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0