Prov vecka

Har just nu sista prov veckan och det sista provet i tvåan imorgon, käns så himla skönt att ha så lite kvar av skolan. Det här är delvis en orsak till att jag inte har bloggat på länge. Men kan ju inte säga att jag direkt har läst såå mycket på proven jag haft. 

  Under den här senaste veckan har jag varit ut o cyklat med Oscar. Badat bastu och badat i badtunnan med Erica, Rasmus och Oscar vid min villa, det var trevligt. Och så har jag umgåtts ännu mer med Oscar. Sen på söndag var jag på ungdomsföreningens möte och läst på prov. Och igår var jag och köpte gåvor till mina vänner som blir examinerade i helg. 
   Idag hade vi två timmar gympa så vi va ut på en cykeltur och spelade kubb. Nu ska jag hem och läsa på prov....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0