Glömmer hela tiden bort att blogga...

Nu börjar det på riktigt vara en månad sen jag senast har blogga, woops. Tror jag inte kommer skriva allt vad jag har gjort men nå lite.

  Först har jag ordnat en babyshower åt min syster med hennes kompisar. Jag och Oscar var och tog gravid foton av min syster också samma helg.

Jag har också hunnit umgås med Erica och Oscar :) Jag har varit från skolan till Helsingfors och tittat på skolor. 

Nu ihelgen har Oscar varit hemma och dessutom har hela familjen varit hemma så det har varit roligt.

  På fredag var jag och några andra kompisar till Linas på glöggkväll, det var trevligt att umgås med dom. Efter det hämtade jag Oscar från tåget och vi åkte hem till mitt.
   På lördag bakade vi bulla och var ute och plockade svamp. Senare gjorde vi mat åt hela familjen, det var gott. Efter att vi ätit spelade vi monopol och vi höll på länge... Vi hade tänkt spendera kvällen hos Oscars men vi kom dit först efter midnatt. 
  På söndag blev det farsdagslunch hos Oscars. Vi förde också ett ljus till min farmor och farfars grav. Jag hälsade också på hos min mormor och morfar.  

Idag har jag varit ledig eftersom jag bara har två kurser denna period. Både min syster och lillebror har varit hemma idag så vi har varit ute och gå med min systers hundar och varit på kaffe hos mormor och morfar. Jag har också gjort klart min systers babynest ( kommer ett inlägg om det senare)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0