Helgen

På torsdag kom Oscar hem. Vi badade i badkar och jag läste liti på föhör. Mycket mer hann vi inte med. 

   Jag var först i skolan på fredag och sen åkte jag in till stan, jag och Oscar shoppade lite. På kvällen åkte vi hem till mitt. Vi gjorde inte så mycket speciellt.
   På lördag åkte vi till Vasa, mamma och min syster var också med. De hade stor loppis i botniahallen, jag hittade inget. Efter att vi varit på loppis åkte vi in till stan och vi åt lunch sen gick vi i olika affärer men hittade inget. På eftermiddagen åkte vi till våra kusiner eftersom de fyllt år. Det var roligt att se en del av släktet.
    Idag sov vi länge, det var skönt. Senare på dagen åkte vi til Oscars och där gick vi ut o gå en bit. Vi åt mat och sen skulle jag på träning. Nu har jag hållit på med biologi uppgifter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0