"ledig dag"

Igår var jag ledig från skolan, men känns ändå inte som jag fick så mycket gjort. Hade på förmiddagen körlektion, snart har jag äntligen klart hela körkortet. Sen gick jag på stan en stund, i lite loppisar och i lite affärer. Köpte en dammsugare (förstår inte hur vi trodde vi skulle klara oss utan!?), en ny mixer för den förra gick sönder (och var dålig) och sen köpte jag även lite småsaker till hemmet såsom tandkräm och tops. När jag kom hem hann jag inte så mycket innan Rasmus kom hem från skolan ,vi gjorde mat och sen for på gym. Efter det försökte jag läsa lite på tent och for sen och sov tidigt.

För imorse var jag redan innan 7 vid skolan för att köa efter sitzbiljett. Vid lite efter 9 kom Rasmus och böt av mig med köandet och efter det har jag bara jobbat på olika grupparbeten med några från klassen. Nu skall jag läsa lite på tent innan jag börjar förbereda för mat, ikväll skall vi baka pizza!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0