Vuokatti

På torsdag kväll var jag med Erica. Vi pratade om allt möjligt. Sen på kvällen åkte jag till Oscars vi gjorde inget speciellt.

    På fredag var ja bara en lektion i skolan och så åkte jag hem. Runt tre tiden åkte jag, mamma och Oscar iväg till Vuokatti. Vi badade bastu då vi kom fram.
    På lördag gjorde vi en hel del. Vi började med att skidra sen gick vi till spaet i Vuokatti, det var väldigt avslappnade. Efter det åkte vi tillbaka till stugan och åt mat. Runt kl nio gick vi och bowlade, moffa vann som vanligt. Ännu efter det gick vi ut på baren för att sjunga karaoke men de hade tyvärr inte det då.
     Söndagen startade trögt. Vi gick runt i centrum vid Sotkamo men det fanns typ inga affärer som var upp, men hittade en fin halsduk. Vi åt lunch och tog det lugnt. Efter det åkte vi hem igen. 

Oscar var ännu hem igår så vi sov väldigt länge och sen var vi ut och gå till Fäboda med Oscars hund. Sen var vi och köpte färdkost åt Oscar, runt kl fem åkte hans tåg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0