29-30.10

Söndagen var inte så händelserik.

På förmiddagen var jag ut och cyklade ne kort stund med Colle å Sara.
Efter lunch tittade jag och Sara på film med varsitt handarbete i handen.
På eftermiddagen bakade vi munkar.
Rasmus kom och hämtade mig och vi for till en hall vart vi lämnade hans sladdas däck som han inte behöver nu i vinter.
När vi var på väg till Rasmus ringde de från hans jobb och undrade om han kunde komma och jobba några timmar.
Jag pratade med Rasmus föräldrar de timmar som Rasmus var på jobb.
Vi for till Vasa direkt han slutade jobba och jag somnade i bilen påväg dit.
Okej så nu vet ni nästan precis vad jag gjorde hela söndagen, säkert jätte intressant att läsa.. men så kan de vara ibland.

Idag har jag bara haft praktiska lektioner, så nu borde jag kunna tvätta händerna korrekt, sätta på sterila handskar och även kunna katetrisera någon. När jag kom hem från skolan var planen att jag skulle läsa på tent, men efter 4 sidor somnade jag och vaknade 1,5h senare.. När Rasmus kom från skolan for vi och vecko handlade. Det blev inget gym ikväll för jag tog två vaccinationssprutor idag i skolan, influensa och hepatit-b, så skulle inte få eller vilja träna något som har med armarna att göra efter som det värker när jag lyfter armarna. Benen har jag ännu träningsvärk i sen ihelg. Så det blev bara ett 20 magpass hemma istället.

En bra avslutning på dagen, orkade dock inte hela chokladmoussen, men det var Rasmus bara glad för.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0