Höstlovet hittills

Fredagen den 13:de, var inte en otursdag. Jag var i skolan igen. Det hände inget speciellt roligt där. På kvällen kom Erica till mitt det var roligt att se henne igen. Vi pratade mest om allting.

   På lördagen åkte jag iväg med buss till Åbo. Oscar va inte hemma ännu då jag kom så fick umgås med Julia tills han kom hem från kryssningen. Vi gjorde plätt smet och tittade på serie. Sen då Oscar kom hem så myste vi bara och tog det lugnt. 
   Söndag det tog länge innan vi steg upp. Vi åt lunch och sen gick vi in till stan och tittade i affärer. Jag hittade ett par träning byxor som jag köpte. Senare på kvällen gjorde jag och Oscar middag. 

Igår hade Oscar skola så jag var ut o gå med Julia vi gick hela 6km. Det var roligt att se lite mer av Åbo. 

   Då Oscar kom hem tittade vi lite på serier före vi åkte ut o fotografera. Det blev riktit fina höstbilder. Sen då vi kom tillbaka lagade vi mat. Efter att vi ätit fortsatte vi att kolla på lite serier. 
    Nu är han också i skolan. Vi var för en liten stund sen och åt lunch på en asiatisk restaurang (glömde att ta bild på maten). Nu ska jag titta på youtube och kanske nån film tills han kommer hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0