Ollistisda

I tisdags var jag ut på Ollis-tisda med några av mina härliga klasskompisar. Vi började med att förfesta hos en och sen for vi rätt så tidigt till Ollis för att slippa köa. Kvällen var så otroligt bra, vi dansade sjöng och skrattade.

På onsdagen bar båse jag och Rasmus lediga, vi var båda väldigt slöa i början av dagen. Men på eftermiddagen cyklade vi in till stan, gick i lite affärer och åt även Subway. När vi kom hem tittade vi på en film och åt lite godis. Sen släpade vi oss till gymmet och jag hade faktiskt ett förvånansvärt bra ryggpass.

Idag började jag dagen med att gymma, har även hunnit tvätta en tvätt med kläder och nu skall jag ha 4 lektioner innan jag snabbt skall hem och ställa mig inför sitz. 

Igår när vi kom från gymmet var allt nästan helt täckt i snö, mysigt men ändå tråkigt eftersom att det snart kommer smälta och allt kommer vara så slaskigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0