Tillbaka i Vasa

Vi for tillbaka till Vasa först på måndag moron, för jag var ledig hela dagen och Rasmus började först på eftermiddagen. När vi kom till Vasa började vi med att veckohandla, jag tycker det är så roligt att gå runt i butiken med Rasmus och planera vad vi skall äta denhär veckan. Sen skjutsade jag Rasmus till skolan och jag for till lägenheten. Vid lägenheten väntade en glad överraskning jag hade nämligen fått 3paket från wish, det är alltid lika roligt att se vad som nu kommit. Denhär gången var det endast julklappar jag beställt åt familjen. När Rasmus kom hem tittade vi på lite serier och åt mat innan vi for på gym. På kvällen så vi på serie tills jag somnade. Det känns så bra att vara tillbaka i Vasa igen och få bo med Rasmus igen.

Idag började jag dagen med en springtur, det var ganska kyligt men luften kändes frisk och jag tror att det är därför det gick så bra imorse. Nu sitter jag i skolan och skall snart ha lunch.

Kvällens mellanmål, smakbit.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0