Kalas

Ihelg har jag haft en myclet lugn helg. I fredags tittade jag med familjen på tv. I lördags bakade jag en smörgåstårta, hjälpte mina småsyskon att packa (de skall vara på Rhodos en vecka nu, inte alls avundsjuk här nej) och sen på kvällen for jag tidigt och sova för på söndag jobbade jag ett morgonskifte. Efter jobbet ställde jag mig snabbt och sen for vi till min småkusin på kalas. På söndagskvällen kom både min familj och Rasmus familj till oss (känns konstigt men så bra att kunna säga "hem till oss" och mena mig och Rasmus) för att fira Rasmus. Vi å gott och spelade sällskapsspel och bara pratade. Men mina småsyskon var ganska upp i varv hela kvällen, för när de for från oss for de direkt till flygfältet för att flyga till varmare breddgrader. När alla farit diskade vi undan och sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0