Tillbaka till verkligheten

Eller ja, skolan började nog redan förra veckan. Jag hade tänkt att jag skulle blogga en hel del på jullov men det blev inte av. 

   Hela jullovet har jag spenderat med Oscar. Vi har hunnit göra ganska mycket. Före jul hade jag julfest och det var roligt, känns lite konstigt att det är min sista julfest i skolan. Sen har vi också varit och hälsat på Oscars farmor. Varit med Oscars kompisar. Tittat på star wars, fösta star wars filmen jag sett.

Bilder från genrep


Vi gjorde marshmallows till jul och korv. Julafton firade vi först vid Oscars och sen på kvällen åkte vi till mitt. (Tog inga bilder på julafton)
vi spelade monopol på julafton

På juldagen var vi och äta mat hos min faster. Efter middagen gick vi ut på stan. Jul annandag åkte vi iväg till Ylläs. Men först stannade vi hos min syster.

I Ylläs skidrade vi mest men vi rände också slalom och var ute på promenader. Vi firade ny år i Ylläs.

Oscar fotade





På torsdagen efter vi kommit hem från Ylläs var vi och badade bastu och badade i badtunnan. Sen var vi hos Oscars hela helgen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0