Maxifun, målning och hårklippning

I gårnär jag vaknade från att ha vakat åt jag och Sara & Colin lunch och fo sen till Maxifun. Där mötte Rasmus oss och vi lekte tills vi alla var alldeles trötta. Rasmus måste sen fara hem för att ställa sig till jobbet, men vi andra for på café. Efter caféet gick vi snabbt på loppis och sen for Colin och Sara hem med pappa. Jag lämnade kvar i stan för att grundmåla bordet och stolarna, de blir faktiskt väldigt fina. Men de behöver målas åtminstone en gång till innan det slutgiltiga resultatet syns.

När jag blev klar med målningen for jag hem till esse och Rasmus kom också dit när han jobbat klart. På kvällen hade vi bara en myskväll och tittade på serie.

Idag tog vi det bara lugnt på morgonen och tittade på tv med mina små syskon. Efter lunchen klippte jag Rasmus hår, vet inte varför han fortsätter att låta mig klippa det eftersom resultat nästan alltid resulterar i att han får en pottfrisyr. Men gullig som han är är han ändå bara tacksam och skojar lite om det.

Efter att han for till jobbet har jag bara bakat en chokladkaka och målat lite tavlor. Nu skall jag se på gossip girl tills jag somnar, godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0