Oproduktiv dag

Gårdagen sov jag nästan helt bort. Jag vaknade ganska tidigt på förmiddagen, men lyckades inte somna om. Så tänkte att det var lika bra att göra något vettigt då ist för att bara ligga i sängen. Började med att städa mitt rum, byta lakan och till och med packa ner lite saker inför flytten. Sen åt vi lunch och efter det började jag känna mig så trörr, men ville inte fara och sova riktigt så tidigt på dagen så jag satte mig ner och målade lite. När klockan blev 15 lade jag mig ner i sängen och inte så länge efter det sov jag. Vaknade av mitt alarm lite före 21 och då var det bara att ge sig av till mitt sista nattskift för denhär sommaren. Nattskiftet har gått riktigt bra och nu skall jag gå och lägga mig i några timmar.

Eftersom jag tycker att det är så tråkigt med inlägg utan bilder så kan ni få en bild på rasmus och mej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0