Packningen har börjat

Idag har jag äntligen kunnat börja packa ihop mina saker på riktigt. Mestadels kläder, men också lite annat smått och gott som jag skall ha med till Vasa. På fredag far vi med ett till flyttlass, även om vi flyttar påriktigt först om 12dagar känns det skönt att veta att vi kommer ha det mesta där då redan. Annars idag har jag målat på lite tavlor vi kanske skall ha, plockat hallon och jobbat morgonskiftet.

Igår började jag också med morgonskiftet, skulle egentligen ha två lediga veckor nu innan skolan börjar, men det fanns några vikarie skift som jag tog. Efter jobbet for jag till Sportis för att ta ett rygg och axel pass med Ella, så idag kändes det nästan jobbigt att lyfta armarna när jag drog gruppgymnastik på jobbet. När jag kom till Rasmus efter gymsessionen målade jag ett varv till på de stolar jag inte hann med i söndags, medans jag väntade på att han också skulle komma från gymmet.
På kvällen for vi och cykla, vi åt lite glass och sen somnade jag nästan direkt jag lag huvudet på kudden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0