Jul, jobb och nytt personbästa

Har haft en riktigt fin julhelg. Firade med både min och Rasmus familj, har även träffats med kusinerna och haft julmiddag. Men har även jobbat en hel del, jobbar hela jullovet. Jag har fått vara ledig i två dagar nu så det har varit skönt, skall bli roligt att fara tillbaka till jobbet igen imorgon.

Vet inte vad jag mer skall berätta om den gångna veckan. På juldagen​ var vi ut, och det var vi ju minsann inte ensamma om. Det är roligt att så många kommer ut på en och samma dag så träffar man såna som det kan vara jätte längesen man sett. Har även hunnit titta på nya Solsidan filmen, den var nog bra. Men jag hade haft för höga förväntningar så därför blev jag lite besviken. Idag var vi på gym, det har blivit en vilovecka den senaste veckan så det var skönt att komma igång igen. Extra roligt var det eftersom jag lyckades nå mitt mål, 100kg i marklyft. Så nu måste jag komma på ny mål inom träningen.
Ikväll skall jag försöka orka göra en inlämningsuppgift, det är nog ännu länge innan deadline men skulle vara skönt att ha klart den.

Vk hade de gulligaste tomtarna hit på julafton



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0