Skinkbingo, tent, jobb och Ella

I onsdags på kvällen var det skinkbingo vid Olli's. Jag hade ju hoppats på att äntligen få ha min halare, men så visade det sig att det var ett evenemang var ingen har sin halare.. så det var ju lite tråkigt. Men själva kvällen var riktigt trevlig, att bara sitta med klasskompisarna, prata om allt möjligt och fylla i bingolappar samtidigt. Ingen av oss vann nånting, fast ibland var vi nog nära. 


När jag kom hem från skinkbingon somnade Babben på mig, övervägde att sova i soffan den natten för att inte behöva väcka henne

På torsdag steg jag upp ganska tidigt för att läsa på tent. Till 11 cyklade jag in till stan för att jag skulle köpa gardiner av nån från ett fb-loppis. Sen for jag till skolan, åt jullunch och skrev tent. Tror tenten gick riktigt bra. När jag kom hem städade jag i lägenheten och när Rasmus slutade skolan for vi "hem hem". Den kvällen gjorde jag inte så mycket, vi julpyntade och tittade på film.

På fredag hade jag morgonskift, och tror jag sprang på som en höna hela skiftet för det var ett ganska stressigt skift. När jag kom hem gjorde jag lite skoluppgifter. På kvällen for jag till Ellas. Vi hade planerat att fara på en promenad, men blev för lata så vi satt inne och drack glögg istället.

Har ingen bild från gårdagen, men ni kan få en bild på babbens supersöta rumpa haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0