Skoluppgifter, bakning och nattskift

Min plan var att natten mellan fredag och lördag stiga upp när jag vaknade av att Lillbabs sprang i hjulet. Men jag sov som en stock hela natten så det blev det inget av. Men på morgonen när jag legat vaken en stund hörde jag hur hon började äta, så då satte jag mig med henne en stund. Fick även tvätta henne för hon hade smutsiga fötter, efter det var hon nöjd att få lägga sig i sitt lilla hus. Efter det gjorde jag skoluppgofter och tittade på tv. 

Sen tränade jag ett lite kortare benpass än vanligt med fokus på rumpa. Efter det for jag och Sara till butiken för att handla ingridienser till Rocky road, något som vi brukar baka till jul. När vi kom hem bakade vi dem och sen fortsatte jag att göra skoluppgifter tills jag for och sova en stund. När jag vaknade ställde jag mig redo för jobbet och umgicks med Lillen, som var på jätte busigt humör. 
Nu sitter jag här i slutet av nattskiftet och undrar vart hela skiftet tagit vägen, natten har gått så fort. 

Måste verkligen försöka komma ihåg att fota annat än Lillbabs så att inte alla mina inlägg har bilder med henne. Men tror det nog kommer vara såhär i någon vecka framöver, hon är ju så söt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0