En bra måndag

Man brukar ju skämta om att måndagar alltid är jobbiga, då det är den första dagen av jobb efter helgen. Men min måndag igår kändes inte alls jobbig. Jag hade bara en lektion på hela dagen och när jag hade den hade vi i skolan istället en teater föreställning om Luther vi fick se, så jag hade ingen vanlig lektion. Och den lektionen började först 12.30. Efter pjäsen om Luther for jag på gym, jag tränade ben. Och sen efter det for jag till Ellas utan att säga åt henne att jag kommer dit. Hon var hemma från skolan för att hon var lite sjuk, så då tänkte jag att det kan vara en trevlig överraskning om en vän kommer utan förvarning.

Sen avslutade jag dagen med att fara i bastu.

När jag ändå började så sent passade jag på att göra en riktigt god lunch åt mig, det blev en grönsaks&skink-pasta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0