Träning och myskväll

I söndags efter morgonskiftet bytte jag nästan genast om till träningskläder och tog ett axel&pulshöjande pass, det blåste ganska mycket men det var bara skönt så märkte jag inte hur svetten rann. Sen målade jag lite och på kvällen kom Rasmus. Vi hade en riktigt mysig kväll med lite gott att äta och en bra serie. Vi hade menat oss ut och simma, men när vi väl var där ute och redo att hoppa i så fegade jag ur. Vattnet var ju iskallt och det var inte så varmt i luften heller. 

På måndagen hann vi umgås en stund från början av dagen innan Rasmus skulle på jobb, men vi gjorde nog inget speciellt. När han farit sydde och målade jag vidare lite på några av mina projekt.
Sen på kvällen for jag och sova för att nu har jag natt. Hittils har natten gått riktigt bra​ så hoppas det fortsätter lika bra.

Från söndagens myskväll. Rasmus gillar fortfarande inte att vara med på bild, men ibland får han komma med ändå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0