Bakning, lek och generalrepetition

Har varit ledig hittils den här veckan, eller vakade till måndag men nästan ledig iallafall. I måndags läste jag lite på inträdes och sen umgicks jag med Rasmus hela dagen. Vi tittade på serie, lekte utomhus med mina syskon hela kvällen och avslutade kvällen med att massera varandra, det är nog bästa sättet att avsluta en dag på.

I går bakade jag lite mera till studentfesten, läste ännu mera till inträdesprovet och på kvällen var jag på gym innan jag skulle till Rasmus. 
Idag har jag varit på generalrepetition av dimissionen. Sen for jag på gym och efter det var jag och mamma och handlade allt vi behöver till festen. Nu ikväll har jag (surprise surprise) läst mera på inträdes, jag vill verkligen komma in till hälsovårdare så läser så mycker jag orkar. 

Hämtade också ut 2 paket i måndas. Men det fanns nog inget storslaget i dem, lite underkläder, en tränings tröja, ett par klänningar och sånt.
Kubde äta lunch utomhus i tisdas utan att frysa, så skönt att vädret äntöigen blivit bättre igen! Hopoas det håller i sig till helgen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0