Halarinvigning

I helg hände inget speciellt, jobbade freda, lördag och söndag så hann int me så mycket annnat. Umgicks med familjen, vi pysslade lite, tittade på film och åt årets första julstjärnor

Enda bilden jag har från helgen är från lördagens lunch

Igår var jag ledig från skolan, men hade en körlektion på förmiddagen. På eftermiddagen igår gjorde jag inte så mycket. Men på kvällen samlades vi från klassen hos en klasskompis och gock sen till Ollis för att få våra halare. Kvällen var så rolig, skulle inte kunna önska mig en bättre klass. Men eftersom vi började ganska tidigt, redan innan 17. Så vi kände redan 23 att vi var redo att fara hem. Vilket var väldigt skönt idag, för steg upp redan halv 9 och gjorde några inlämningsuppgifter. Nu är jag på gym och ikväll skall vi samlas vid en klasskompis och sy fast halarmärken. Så roligt att vi äntligen fått våra halare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0