Horror-sitz

På torsdagskvällen var det en horror-sitz, riktigt passligt att den var då eftersom veckans tenter var gjorda. Sitzen i sig var inte den bästa jag varit på, men fick sitta med mina klasskompisar så det var riktigt roligt (även om jag nog tycker bättre om de sitzar var man drar sittplats) Efter sitzen var det halarkalas var vi sjöng karaoke, dansade och diskuterade med några ur den nuvarande nud (vår studentförening) styrelsen och jag överväger starkt att söka in till styrelsen.

Idag hade vi en seg förmiddag, men vi fick ändå städat hela lägenheten. Sen for vi hem till Jakobstad och Rasmus lämnade​ av mig vid gymmet så länge han for och fixade något på sin bil. Nu har vi precis ställt oss och är påväg till Kokkola på hall-invigningsfest.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0