Te mys

Började morgonen med en skön dusch, sen gjorde jag frukost åt oss och sen ställde jag mig klart. Ungefär när jag var färdig ställd orkade Rasmus sig upp ur sängen och så åt vi frukost tillsammans. Även om jag börjar en kvart senare än honom när vi börjar 8 (eller alltså jag börjar 8.15) så stiger jag alltid upp före honom. Men jag är väldigt mycket morgonpiggare än honom, så för​ mig gör det (oftast) inget.

Hade bara praktiska lektioner och slutade redan 11.30 så det var en riktigt bra skoldag. När jag kom hem gjorde jag en inlämningsuppgift och läste lite på en tent så länge som jag väntade på att Rasmus skulle komma hem från skolan. När han sen kom hem var planen att vi skulle fara cyklande in till stan och posta ett paket och köpa lite tvättmedel. Men när Rasmus fick punktering fick vi gå tillbakas och byta till bilen.
Ikväll har jag varit vid Frejas, vi drack te, jag fick se hennes halare och halarmärken och så pratade vi en hel del också.
Nu är jag på gym, och ganska stolt faktiskt​ för jag har äntligen lärt mig bänka på rätt sätt (om man får skryta lite).
När vi kommer hem kommer vi troligtvis titta på någon serie tills jag sommar och Rasmus säger att det nog är dags att fara och lägga oss nu. För eftersom​ jag är så morgonpigg är jag också extremt kvällstrött, men kan ju inte ja det bästa av båda världarna​ som man brukar säga.

Har lite dåligt med bilder, men råkade faktiskt ta bild med en sånhär söt en idag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0