En helg i jobbets tecken

När vi i fredags körde mot Esse hade jag inga planer för helgen, men ändå har det blivit en hel del jobb. På fredag var jag bara hemma, umgicks med familjen och Rasmus. På lördag ringde de lite över ett och undrade om jag kunde fara och jobba till två, så jag hoppade snabbt in i duschen och for sen mot jobbet. I lördags var jag på ett ställe jag inte varit på sen i vår, men det gick nog ändå riktigt bra när jag väl kom in i rullarna. På lördagskvällen fick jag sen frågan om jag ville jobba på söndag morgon, vilket jag gärna gjorde. Jag blir verkligen så lycklig av mitt jobb, känns som jag får extra energi. Efter jobbet på söndag for jag direkt till min storasyster och hennes sambos, de hade bjudit dit båda sina familjer och bjöd på något gott. Där så lekte hela familjen kurragömma, även om mamma och pappa nog bara var med ett varv. Något av det bästa med småsyskon är nog att de håller kvar barnasinnet hos en, men insåg nog idag att det var lättare att gömma sig förut när man faktiskt ännu var ett barn. 

Innan vi for tillbaka till Vasa for vi till Rasmus, jag hade inte sett hans föräldrar på två veckor. Så vi satt en bra stund och pratade ikapp oss.
Nu ikväll har vi varit och handlat och tittat på sista avsnittet av New Girl, vilket betyder att vi nu måste hitta en ny bra serie att titta på. Det är nog det värsta med serier, när avsnitten tar slut. Även om det kanske kommer komma flera säsonger så kan man ju inte sträckkolla dem då, för vem orkar titta på en serie där avsnittet bara kommer en gång i veckan?

Har inte tagit några bilder, men inlägg utan bilder är så tråkiga. Så ni får en bild på min fina❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0