"Vasaloppet"

I måndags hade jag bara en kort skoldag, före skolan var min plan att fara och springa. För Rasmus började redan 8 och jag stiger alltid upp med honom om han börjar tidigare än mig, men vaknade och kunde inte andas genom näsan och så hade jag värk i halsen. Hade helt enkelt blivit förkyld. Så drack istället en kopp te och läste på människans anatomi. Efter skolan bakade jag chokladbollar, det är så roligt att baka men problemet är att när​ vi bara är två är det bara vi som äter också. Men det löste jag med att bara baka en halv sats. På kvällen sen for Rasmus och testa gymmet vi har tänkt börja vara på och jag skulle lämna hem och läsa på anatomi, men jag somnade på soffan och vaknade när Rasmus kom hem igen. Jag tror att det berodde på min förkylning.

Igår efter skolan samlades vi från klassen och hade "Vasaloppet" vilket innebar att vi gick runt i stan och fick se vara alla bodde och vi for också in i lägenheterna för att se hur alla har det hemma hos sig. De flesta bjöd även på något smått och gott. Det blev en rikti mysig kväll. 

Fick även hem ett paket här om dan, hade beställt några lite finare tröjor. Det kan ju vara roligt att ha de kvällar man far ut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0