Nya favorit tightsen

Igår kom ett efterlängtat paket från Huskybanana. Det innehöll mina nya favorittights, beställde två tights och en sportbh. Tightsen är högmidjade, drar in magen sådär lagom mycket, tillräckligt långa och fina. Allt jag önskar mig i ettpar tights. Har redan hunnit testa båda, och de var perfekta. De hölls på samma ställde under hela träningspasset fast jag hoppade squats igår och imorse bl.a. hoppade hopprep. Sportbhn var också förvånansvärt bra, inte så bra att jag skulle fara ut och springa med den, men den är jättebra till gymmet och jag skulle nog kunna göra vissa cardioövningar i den.

Känner mig inte alls bekväm att ta bild på gymmet, så den här tog jag i en hast. Måste lära mig att ta bättre gymbilder om jag skall fortsätta träna lika regelbundet jag gjort det senaste halvåret.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0