Dubbeldejt

I lördags vaknade jag redan 10.30 efter mitt nattskift och kunde inte somna om så det var bara att börja dagen. Men var ändå pigg hela dagen så det gjorde inget. Började med tvmys med familjen. Efter lunch började jag och Sara sy en tröja åt henne. På eftermiddagen for jag sen till Jakobstad och på gym. När jag gymmat klart for jag till Rasmus, satt och umgicks med honom och hans föräldrar några timmar tills vi mötte upp Ella och Oscar in i stan och for ut och äta. Vi for till Pub Niska, riktigt trevligt var det och maten var god. Resten av kvällen gjorde jag inte så mycket speciellt.

På söndagen "pysslade/handarbetade" jag en hel del. Sydde vidare på tröjan med Sara och byggde ett till springhjul åt Lillen.
På kvällen kom Rasmus och hämtade mig och vi for tillbakas till Vasa.
Idag har jag varit i skola på förmiddagen, vi har haft om injektioner och imorgon skall vi få injicera varandra. Resten av dagen är de enda planerna vi har att handla och gymma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0