Tillbakas i skolbänken

Idag hade jag min första skoldag på nästan 3veckor. Kändes riktigt roligt tt få träffa alla fina klasskamrater igen, och vi har redan planerat in en förfest inför​ morgondagens utgång. Tyvärr är jag väldigt rastlös idag, så har haft jätre svået att följa med på lektionerna.. Men jag förösker så fott jag kan. Tror rastlösheten beror på att det är längesen jag behövt sitta i flera timmar och bara lyssna, hoppas det blir bättre när jag har flera längre skoldagar. 

I söndags fick jag förresten en jätte fin överraskning, Ella kom och hälsa på mig efter att hon fört Oscar till tåget. Alltid lika roligt när någon kommer och hälsar på, speciellt när man inte vet om det.
Gårdagen blev en ganska lat dag för mig, bytta gardiner, plockade bort allt julpynt, veckohandlade, råkade somna i två timmar mitt på dagen och gymmade på kvällen. Men skönt att ha en sista lugn dag innan skolan började.

Fina flickor ❤️
Har sytt ett vattenfast överdrag åt en värmedyma som Lillbabs får ha i buren under resor, så behöver hon inte frysa
Hon blir så lång när hon sträcker ut sig (och så sööt rump har hon haha)

Bellyrubs, älskar att få gosa med hennes mage och hon somnar nästn alltid när jag gör det.

Okej är ännu väldigt nykär i Lillen, så det kommer fortsättningsvis komma upp mycket bilder på henne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0